Co najbardziej doceniają klienci kupujący online?

Z roku na rok liczba kupujących w sklepach internetowych jest coraz większa.

Dzięki sklepom online mamy przed sobą duży wybór towarów w kuszących cenach, często znacznie niższych niż w stacjonarnych sklepach. O tym, co jest najbardziej istotne dla klientów sklepów w sieci, mówi przeprowadzone na zlecenie Trusted Shops badanie.

Na najwyższej pozycji znalazła się cena – to nią kieruje się 91% badanych klientów sklepów internetowych. Zaraz poniżej znajduje się bezpieczeństwo zakupów, wskazało na nie 89% ankietowanych, co powoduje, że w Polsce stale najlepiej mają się duże sklepy z wyrobioną marką. Na trzeciej pozycji znalazła się szybka dostawa – wskazało na nią 87% osób, czwarta to gwarancja zwrotu pieniędzy, która ważna jest dla 86% kupujących. Na dalszych pozycjach znalazły się ochrona danych, wiarygodność oferty, dostępne metody płatności i dostawy, darmowa dostawa, łatwa obsługa klienta, opinie kupujących oraz asortyment artykułów konkretnego rodzaju.

Poczta Polska na podstawie tych właśnie danych Trusted Shops dopasowuje swoją ofertę do potrzeb rynku e-commerce. Aktualnie ponad 60% sklepów w Polsce współpracuje z Pocztą Polską. Aby podwyższyć tę liczbę, Poczta także przygotowała nową ofertę kurierską Paczka EKSTRA24, którą wyróżnia szybkość doręczenia przesyłki.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.