DHL laureatem Superbrands i Business Superbrands 2013/2014

Marka kurierska DHL została laureatem Superbrands i Business Superbrands 2013/2014.

DHL otrzymał nagrodę Superbrands dla najsilniejszej marki komercyjnej w kategorii „transport i logistyka” oraz Business Superbrands dla najsilniejszej marki biznesowej o ponadprzeciętnym wizerunku w swojej branży, co uplasowało kuriera już po raz trzeci w gronie najsilniejszych marek działających obecnie na polskim rynku.

Nagrody Superbrands i Business Superbrands maja na celu wskazywać najbardziej silne wizerunkowo marki konsumenckie działające na polskim rynku. W tym roku po raz trzeci laureatem została firma kurierska DHL, co jest świadectwem jej rozpoznawalnego wizerunku. W tych kategoriach DHL udało się przegonić konkurencję w branży kurierskiej. Dla firmy jest to świadectwo jej profesjonalizmu oraz wysokiej jakości usług.

Monika Waligóra, dyrektor ds. komunikacji i PR z DHL Express Poland wskazała, że „otrzymane wyróżnienia – to nasz wspólny sukces i jednocześnie ogromne zobowiązanie. Każdy z nas wie, że wykonując swoje codzienne zadania, reprezentuje markę DHL – jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Praca w oparciu o system wspólnych wartości, profesjonalizm, życzliwość i duma z poczucia przynależności do zespołu DHL – to nas wyróżnia i umacnia naszą markę”.

Czym są nagrody Superbrands i Business Superbrands?

Superbrands to organizacja międzynarodowa działa w przeszło 80 krajach. Co roku wyłania ona najbardziej respektowane przez klientów marki korporacyjne oraz marki w B2B. Wraz z firmą ARC Rynek i Opinia  przeprowadzającą badania konsumenckie Superbrands zapytało ponad 15 tysięcy respondentów o najbardziej poważane marki na polskim rynku. Przy wyróżnianiu marek bierze się ponadto pod uwagę szereg kwestii, w tym dostarczaną przez nie jakość usług, poziom zaufania klientów do firmy, jej wizerunek i dobrą reputację, rozpoznawalność na tle innych marek oraz stosunek jakości oferowanych produktów do ich ceny. Na podstawie tych danych specjaliści Superbrands zajmujący się marketingiem, brandingiem oraz komunikacją wybrali najwyżej oceniane wizerunkowo marki. Business Superbrands to znak nadawany markom należącym do „Listy 500”, które przyznawane jest przez Radę Marek.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.