DHL wspiera Leicester City FC w ramach rozwoju globalnego

W najlepszym dotychczas sezonie w całej historii klubu, spółka DHL będąca oficjalnym partnerem klubu Leicester Football Club (LCFC) na rynku usług logistycznych, wspierała globalny rozwój klubu w sektorze eksportu jego własnych produktów do 66 krajów: to dwukrotnie więcej w porównaniu z eksportem na początku sezonu.

  • Ameryka jest obecnie największym importerem produktów Leicester City. Udziały tego kraju w produktach LCFC wzrosły ponad dwukrotnie, a liczba przesyłek pocztowych do USA wzrosła czterokrotnie w porównaniu z Australią – drugim krajem na liście największych importerów produktów LCFC;
  • Japonia jest najszybciej rozwijającym się rynkiem o ponad 30-krotnym przyroście dochodów (3,290%);
  • Przychody z Włoch osiągnęły zawrotny 13-krotny wzrost (1,388%) w porównaniu z danymi na początku sezonu;
  • W ramach zaspokojenia popytu ogólnoświatowego klub LCFC wyprzedał w marcu cały zapas produktów na rok 2015/16.

Poziom zainteresowania okazywany przez włoskiego menadżera klubu, Claudio Ranieriego, i japońskiego piłkarza, Shinji Okazaki’ego, spowodował, że lokalni sympatycy klubu chcieli aktywnie uczestniczyć w jego sukcesach, tym bardziej że wsparcie dla LCFC jest dostrzegalne na całym świecie. Wraz z początkiem tego niesamowitego sezonu DHL rozpoczął eksport produktów klubowych do nowych lokalizacji i najpopularniejszych odbiorców, takich jak Grenlandia, Kuwejt czy Meksyk.

Wspólnie z Philem Couchmanem, prezesem DHL Express UK, zgodnie stwierdziliśmy, że: „Obserwowanie ceremonii przyznania Leicester Football Club tytułu zwycięzcy Premier League było najwspanialszym momentem w historii piłki nożnej. Spółka DHL czuje się zaszczycona, że mogła wspierać LCFC na drodze do zdobycia przez ten klub najbardziej prestiżowego tytułu rozgrywek ligowych i – dzięki temu – dotarcia do rzeszy kibiców klubu na całym świecie. DHL musiał nawet z tego powodu przyspieszyć awaryjną przesyłkę najnowszych koszulek piłkarskich z Azji, aby sprostać zapotrzebowaniu w UK! W związku z rosnącym popytem na produkty LCFC jestem przekonany o trwale rosnącym sukcesie klubu na rynku globalnym”.

Źródło – www.dhl.com.pl/pl.html

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.