DPD Polska doceniona tytułem Najlepszego Dostawcy 2015

Spółka DPD Polska otrzymała tytuł Najlepszego Dostawcy 2015 w rankingu najpopularniejszej w Polsce porównywarki cenowej Ceneo.pl. DPD wyprzedziła m.in. Pocztę Polską (najniższy stopień na podium) i InPost (2. miejsce). Ranking powstał na podstawie opinii klientów portalu ceneo.pl.

Program „Zaufane Opinie Ceneo.pl” jest największym i najstarszym programem badającym wiarygodność internetowych sklepów w Polsce. System opiera się na gromadzeniu i analizie internetowych ankiet, które są wypełniane przez klientów po dokonaniu zakupu w sklepie internetowym. W tym roku po raz pierwszy przeprowadzono także ranking dostawców.

W ramach formularza Zaufanych Opinii, klienci oceniają każdy aspekt doręczenia przesyłki: szybkość dostawy, dobry stan paczki, elastyczne podejście kuriera do czasu i miejsca odbioru przesyłki, stały kontakt z firmą dostawczą i kurierem, opcję sprawdzenia statusu przesyłki oraz możliwość realizacji różnych form płatności w przypadku odbioru za pobraniem (karta płatnicza, gotówka). Zestawienie Najlepszych Dostawców powstaje na podstawie danych pochodzących z niemal 300 tysięcy opinii przesłanych przez klientów.

Według statystyk Ceneo.pl, DPD uzyskała średnią ocen na poziomie 4,8 w skali od 1 do 5, a aż 97% użytkowników poleca dostawcę, co jest najlepszym wynikiem wśród firm kurierskich i pocztowych.

– Cieszymy się ze zwycięstwa w rankingu ceneo.pl przede wszystkim dlatego, że ocena jest bardzo wiarygodna i pochodzi bezpośrednio od samych klientów. To właśnie ich satysfakcja jest dla nas priorytetem. Nie spoczywamy jednak na laurach i dalej będziemy usprawniali nasze usługi, aby średnia ocen była jeszcze wyższa – mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.

To już drugie wyróżnienie otrzymane przez DPD Polska w tym roku. W prestiżowym raporcie E-commerce w Polsce 2015, przygotowanym przez Instytut Gemius, dla E-commerce Polska, DPD została uznana najczęściej wybieraną firmą kurierską w Polsce przez klientów sklepów internetowych.

– Pozycja lidera w badaniach Gemiusa pokazuje wysoki poziom zaufania wśród klientów sklepów internetowych, ale także właścicieli e-sklepów. Jest to efekt nie tylko wysokiego poziomu doręczalności przy pierwszej próbie, ale także szerokiej oferty i usług dodatkowych, jakie proponujemy klientom instytucjonalnym – dodaje Rafał Nawłoka.

Źródło – www.dpd.com.pl

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.