Dzień Darmowej Dostawy – kupuj w sieci i nie płać za wysyłkę

Bezsprzecznie minusem zakupów internetowych jest konieczność dodatkowej płatności za wysyłkę. Właśnie dlatego tak dużym powodzeniem cieszą się te sklepy, które oferują darmową przesyłkę zakupionych produktów niezależnie od ich kwoty. Niestety, nie każdy sklep z obiektywnych przyczyn finansowych może sobie na to pozwolić – wysyłka nie jest darmowa lub wliczona jest w cenę towaru. Jest jednak taki dzień, w którym możemy w wielu sklepach kupować bez ograniczeń z całkowicie darmową wysyłką. To Dzień Darmowej Dostawy, który w Polsce organizowany jest już od kilku lat.

Czym jest DDD?

Akcja Dzień Darmowej Dostawy ma na celu skłonienie jak największej liczby użytkowników internetu (i nie tylko) do robienia zakupów właśnie on-line. DDD wzorowany jest na odbywającym się w Stanach Zjednoczonych Free Shipping Day, który ma również analogiczne założenie – promowanie zakupów przez internet jako alternatywę dla zakupów stacjonarnych. Dzień Darmowej Dostawy jest organizowany od 2009 roku – odbywa się na początku grudnia. To idealny moment, aby wykonać przez internet przedświąteczne zakupy.

Na stronie internetowej Dnia Darmowej Dostawy zawsze z wyprzedzeniem publikowane są adresy sklepów, które biorą udział w akcji, dlatego potencjalni kupujący mogą również wcześniej wypatrzyć interesujące produkty, które potem można kupić bez żadnych dodatkowych kosztów dostawy.

abc

Korzyści nie tylko dla kupujących

Z roku na rok w Dniu Darmowej Dostawy bierze udział nie tylko coraz więcej kupujący, ale również sklepów. W 2012 roku było to już przeszło 1,8 tysiąca sklepów z praktycznie każdej branży, począwszy od AGD, a skończywszy na zabawkach dla dzieci. Organizator akcji, serwis eKomercyjnie.pl, podał, że w 2012 roku przekierował do różnych sklepów internetowych ponad 2 miliony użytkowników.

Na Dniu Darmowej Dostawy zyskują nie tylko kupujący, którzy są zwolnieni z kosztów przesyłki – zwykle wynoszą one około 10 złotych. Dodatkowo także nowych, często stałych klientów uzyskują sklepy internetowe biorące udział w akcji – dla nich to dodatkowa reklama i szansa na jeszcze większy zarobek mimo nienaliczenia kosztów przesyłki.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.