Siódemka utworzyła Facebookowe Centrum Opinii

Facebookowe Centrum Opinii to nowe narzędzie Siódemki w komunikacji z klientami.

Siódemka stworzyła nową zakładkę na swoim oficjalnym profilu w portalu społecznościowym Facebook. FCO (Facebookowe Centrum Opinii) ma ułatwić klientom wymianę myśli i doświadczeń na tematy związane z działalnością firmy kurierskiej.

FCO jest miejscem, w którym mają odbywać się wszelkie dyskusje na tematy związane rynkiem kurierskim, e-commerce, a przede wszystkim produktami i usługami Siódemki.

Poruszanie się po forum jest proste i przystępne dzięki czytelnemu układowi zakładki oraz łatwej i intuicyjnej nawigacji. Facebookowe Centrum Opinii wystartowało w połowie lutego. Póki co Siódemka jest jedyną firmą kurierską, która posiada oficjalny polski fanpage na Facebooku.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.