FedEx upraszcza procedurę zwrotów

Żeby uprościć obsługę zwrotów, firma FedEx wprowadza nową usługę FedEx Global Returns. Dzięki niej sprzedawcy będą mogli łatwiej zarządzać zwrotami od klientów.

Jak mówi Raj Subramaniam, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji FedEx, głównym celem wprowadzenia nowej usługi było przekazanie kontroli nad zwrotami w ręce nadawców przesyłek. Firmy wybierające usługę FedEx Global Returns otrzymują do dyspozycji pełną gamę narzędzi, które pozwalają im na zapewnienie klientom automatycznej i szybkiej procedury zwrotu.

W usłudze FedEx Global Returns istnieje możliwość wskazania dowolnego miejsca docelowego zwrotu przesyłki, do której dojeżdżają pracownicy FedEx. Tracking przesyłki pozwala na kontrolę jej drogi. Dane trackingowe są przechowywane aż przez 2 lata, co powoduje, że firma może kontrolować globalne łańcuchy dostaw i ich wydajność.

W ramach FedEx Global Returns nadawcy mają możliwość tworzenia dokumentów i etykiet zwrotnych dla przesyłek pierwotnych oraz zwrotnych, w tym również dokumentów celnych. Etykiety mogą być przygotowane również jako elektroniczne. FedEx zapewnia ponadto pomoc w przeprowadzeniu odprawy celnej, by zmniejszyć opóźnienia i obniżyć koszty związane z cłem, co ma znaczenie przy obsłudze zwrotów na całym świecie.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.