MISS PAP WYBRAŁ INPOST UK JAKO PARTNERA NA OBSŁUGĘ PRZESYŁEK

paczkomaty

Miss Pap, jedna z największych w Wielkiej Brytanii platform e-commerce typu fashion, oferująca modną odzież, buty i dodatki dla nowoczesnych kobiet w stylu miejski casual, podpisała umowę z InPost UK na obsługę przesyłek do klientów. Mogą oni za darmo wybrać opcję odbioru zamówienia lub darmowego zwrotu zamówienia w jednym z 1100 Paczkomatów® InPost znajdujących się na terenie Zjednoczonego Królestwa, o dowolnej porze, przez 365 dni w roku. Firma na własnej stronie promuje współpracę pod sympatycznym tytułem: „Żegnajcie i więcej nie wracajcie, problemy z zakupami online”.

„Jest to już kolejna nasza umowa zawarta na bardzo ważnym dla Grupy Integer.pl rynku brytyjskim. We wrześniu podpisaliśmy umowę z Naked Wines, a wcześniej z LG, brytyjskim oddziałem Decathlon oraz z Holland & Barrett. Za pośrednictwem Paczkomatów® swoje przesyłki dostarcza także DHL Express UK. Konsekwentnie realizujemy strategie pozyskiwania partnerów w Wielkiej Brytanii tak aby zwiększać zasięg Paczkomatów® na tym kluczowym rynku. Spodziewam się, że w najbliższym czasie poinformujemy o kolejnych umowach dotyczących właśnie Zjednoczonego Królestwa. Dla polskich klientek może być bardziej interesujące, że już wkrótce umożliwimy odbiór zakupów Miss Pap i innych brytyjskich e-retailerów bezpośrednio w Paczkomatach® w… Polsce, co będzie rewolucją w polskim e-handlu” – powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl

Miss Pap intensywnie promuje opcję odbioru w Paczkomatach® InPost. Firma zamieściła wpis w rotacyjnym menu w najlepszym miejscu na stronie głównej, w którym informuje o możliwości skorzystania z usługi InPost. Podkreślane są korzyści: brak kolejek, 7-sekundowy czas realizacji odbioru, cechy lokalizacji Paczkomatów® (miejsca dobrze oświetlone, bezpieczne, z wygodnym parkingiem), dzięki czemu klientki mogą nabrać zaufania do jakości, bezpieczeństwa i wygody skorzystania z takiej opcji odbioru. We wpisie znajduje się również link do wyszukiwarki urządzeń na terenie UK oraz dwa krótki filmy (produkcji InPost), wyjaśniające procedurę odbioru. Druga, powtórzona informacja o współpracy z InPost, wbudowana na sztywno, znajduje się na dole strony głównej, tuż pod sekcją nowości zakupowych bieżącego tygodnia. Do tego opcja Paczkomatu® została ustawiona na pierwszym miejscu w menu wyboru sposobu dostawy, klientki z bazy (ponad 170 tys. adresów e-mail) otrzymały informację na elektroniczne skrzynki pocztowe, powstały filmy promujące, wpisy w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) oraz na blogu Miss Pap (pod tytułem „Żegnajcie i więcej nie wracajcie, problemy z zakupami online”).

„Może brzmieć to jak klisza, ale naprawdę jesteśmy zadowoleni z podpisania umowy z Miss Pap. Pozytywna energia z którą firma ta działa w biznesie i komunikuje się z klientkami, przekładała się na atmosferę rozmów i ustalania szczegółów współpracy. Zespół od operacji oraz od IT w szybkim czasie połączył systemy Miss Pap z naszymi, aby zgrać zamówienia z ich systemu z naszą siecią.  Cieszymy się z umowy i dołożymy wszelkich starań, aby klientki Miss Pap były zadowolone z korzystania z naszych Paczkomatów®” – dodaje Ian Caminsky, CEO InPost UK.

Źródło – www.inpost.pl

otwórz serwis kurierski
kurier2

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.

Dodaj swój komentarz jako pierwszy.