Poczta Polska po informacjach opublikowanych na konferencji prasowej Polskiej Grupy Pocztowej, InPost oraz Ruch S.A. oraz Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Niepublicznych Operatorów Pocztowych, Poczta Polska odpowiada na stawiane zarzuty związane z obsługą pocztową polskiego sądownictwa i prokuratury.
PGP oskarżyła Pocztę Polską o sabotowanie kontraktu związanego z obsługą wymiaru sprawiedliwości, który ostatnio rozpala media i budzi negatywne odczucia opinii publicznej. Poczta wskazuje, że wszystkie stawiane zarzuty o sabotaż są nieprawdziwe oraz godzą w jej wizerunek i jednocześnie pociągną za sobą zdecydowaną reakcję prawną.
Jednocześnie w oświadczeniu Poczta Polska wskazuje, że terminowość jej usług w zakresie korespondencji poleconej to 96%, co jest dwukrotnie lepszą terminowością niż InPost według badań Gfk Polonia. Także Poczta przytacza, że jako jedyny operator pocztowy w kraju jest oceniana regularnie przez Urząd Komunikacji Elektronicznej będący regulatorem rynku usług pocztowych. W ostatnich latach Poczta w pomiarach uzyskała bardzo wysokie wyniki jakościowe.