Poczta Polska odpowiada na zarzuty Polskiej Grupy Pocztowej

Poczta Polska po informacjach opublikowanych na konferencji prasowej Polskiej Grupy Pocztowej, InPost oraz Ruch S.A. oraz Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Niepublicznych Operatorów Pocztowych, Poczta Polska odpowiada na stawiane zarzuty związane z obsługą pocztową polskiego sądownictwa i prokuratury.

PGP oskarżyła Pocztę Polską o sabotowanie kontraktu związanego z obsługą wymiaru sprawiedliwości, który ostatnio rozpala media i budzi negatywne odczucia opinii publicznej. Poczta wskazuje, że wszystkie stawiane zarzuty o sabotaż są nieprawdziwe oraz godzą w jej wizerunek i jednocześnie pociągną za sobą zdecydowaną reakcję prawną.

Jednocześnie w oświadczeniu Poczta Polska wskazuje, że terminowość jej usług w zakresie korespondencji poleconej to 96%, co jest dwukrotnie lepszą terminowością niż InPost według badań Gfk Polonia. Także Poczta przytacza, że jako jedyny operator pocztowy w kraju jest oceniana regularnie przez Urząd Komunikacji Elektronicznej będący regulatorem rynku usług pocztowych. W ostatnich latach Poczta w pomiarach uzyskała bardzo wysokie wyniki jakościowe.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.