Sprzedaż internetowa nadal przyszłościowa

Według badania „Global e-Tailing 2025” przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Post DHL w ciągu najbliższej dekady znaczenie internetowego handlu detalicznego będzie jeszcze wyższe. Tendencja ma dotyczyć nie tylko krajów rozwiniętych, ale także tych z rynkami wschodzącymi.

Główną rolę w ciągłym rozwoju sprzedaży internetowej ma odgrywać logistyka. To ona będzie decydowała o przewadze określonych firm nad innymi, przykładowo w zakresie dostawy produktów jeszcze tego samego dnia co zamówienie. Również kluczowe w tej dziedzinie będą nowe koncepcje i niezawodność systemów logistycznych poprawiających przystępność, elastyczność i jakość usług.

Todd Starbuck, który zatrudniony jest jako wiceprezes ds. rozwoju działalności na Europę Deutsche Post DHL, wskazuje, że sprzedaż detaliczna przez internet rozwija się obecnie bardzo szybko, niosąc jednocześnie spore szanse, ale także i wyzwania dla branży. W związku z tym Deutsche Post DHL ogłosiło nową strategię do 2020 roku, która skupia się na poprawie szybkości usług przesyłek od klientów biznesowych do konsumentów indywidualnych, w tym także usług transgranicznych eCommerce. W ten sposób realizowanie przesyłek ma stać się jeszcze łatwiejsze dla klientów Deutsche Post DHL.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.