Terminowość dostaw – pożądana w erze kryzysu

Efektywność jest jednym z najważniejszych elementów wysokiej jakości obsługi w branży logistycznej. To właśnie ona jest skuteczną receptą na zastój i kryzys, ponieważ rzetelni dostawcy nie muszą zabiegać klientów – to klienci wybierają ich sami.

Klienci poszukujący usług logistycznych stawiają przede wszystkim na odpowiedni stosunek jakości do ceny. Dlatego terminowość dostaw, bezpieczeństwo i jednocześnie zachęcająca cena są najważniejszymi elementami, które są brane pod uwag przy wyborze kontrahenta. Z kolei dla operatora logistycznego najważniejsza jest lojalna grupa klientów, którzy często zlecają usługi. Zatem brak efektywności może być zgubny – bez niej firma nie będzie przyciągała klientów i w związku z tym będzie narażała się na znaczne straty.

Jednocześnie kluczowe jest dostarczanie obsługi spersonalizowanej, skutecznej dla każdego klienta, a to oznacza inwestycje. W dobie kryzysu warto inwestować w firmę. Wdrożenie specjalnego systemu ERP może być przyszłościowym rozwiązaniem, ponieważ dzięki tego rodzaju systemom można bardziej efektywnie przetwarzać dane – planować produkcję i zakupy, wspierać obsługę klienta i stale na bieżąco analizować wyniki i zapotrzebowanie w firmie.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.