Wersja mobilna strony czy aplikacja – co wybrać?

Z urządzeń mobilnych korzystamy obecnie praktycznie codziennie. Dzięki nim możemy wyjątkowo łatwo mieć dostęp do różnego rodzaju informacji. Także w przypadku branży kurierskiej rozwiązania mobilne stają się coraz bardziej popularne. W tej kwestii serwisy mają do wyboru dwa – to strony mobilny lub aplikacje.

Wybór odpowiedniej formy dotarcia do klientów, także tych potencjalnych, jest kluczowy. Dobór konkretnego z zaprezentowanych rozwiązań powinien być zawsze powiązany z celem, jakie ma ono osiągnąć. W przypadku internetowych stron mobilnych dostęp do danych jest znacznie łatwiejszy, co wspomaga poszukiwanie nowych klientów. Z kolei stosowanie aplikacji jest już bardziej ukierunkowane na klientów stałych, ponieważ umożliwia łatwiejszą personalizację oferty i wzmocnienie pozycji marki wraz z większą lojalnością klientów.

Niewątpliwym plusem aplikacji jest możliwość dopasowania ich do urządzenia i jednocześnie skutecznego działania na danym systemie operacyjnym. Programy są przygotowywane jako dedykowane. Z kolei tworzenie stron mobilnych, czyli przeznaczonych specjalnie na smartfony, lub stron responsywnych, które dopasowują się dynamicznie do konkretnej platformy sprzętowej, to już większe ryzyko związane z problemami z dostępem do treści i mniejsze spektrum dodatkowych funkcji.

Dlatego zawsze należy uwzględniać realia oraz potrzeby potencjalnych klientów. W celu doboru odpowiedniego rozwiązania warto skonsultować się ze specjalistami, ponieważ obecnie posiadanie kanału mobilnego staje się już powoli standardem.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.