Wypełniamy coraz mniej druków adresowych

Mniejsza liczba druków adresowych to większa wygoda. Dzięki nowoczesnym technologiom nie musimy już ręcznie wypisywać wielu dokumentów po to, aby korzystać z usług pocztowych lub kurierskich. Trend ten widoczny jest także wśród biznesowych klientów, którzy preferują rozliczenia przez internet, rezygnując z tych papierowych.

Zmniejszanie się liczby druków jest związane przede wszystkim z większą liberalizacją rynku pocztowego oraz z powstawaniem nowych, konkurencyjnych firm. Większym powodzeniem wśród klientów cieszą się innowacyjne firmy, które rozumieją ich potrzeby i zapewniają wysoką jakość usług. Ceny usług spadają, pojawiają się nowe narzędzia, które pozwalają na prostsze nadawanie i odbieranie przesyłek. Dodatkowo skraca się siatka podwykonawców.

W przypadku klientów biznesowych zmiany widoczne są między innymi na przykładzie konsolidowania usług pocztowych z konfekcjonowaniem, dostarczaniem materiałów do przygotowania przesyłek, udostępnieniu specjalnych serwisów internetowych pomocnych w realizowaniu wysyłek. Pojawiają się także usługi doręczeń bezadresowych. Jak wskazuje Konrad Ciejka, prezes ABC Direct Contact, teraz sukces odnoszą ci operatorzy, który oferują jednocześnie innowacyjne usługi i atrakcyjne ceny.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.