Złote Godło dla marki DHL w ogólnopolskim programie Konsumencki Lider Jakości 2014

Globalna marka DHL, reprezentująca wysoki standard obsługi klientów i wyjątkową jakość w branży usług kurierskich, po raz kolejny zdobyła Złote Godło w programie Konsumencki Lider Jakości 2014, zajmując I. miejsce w kategorii „Firmy kurierskie”. Jak pokazuje badanie, jednym z najważniejszych elementów sukcesu marki jest znajomość wśród konsumentów, która w przypadku marki DHL utrzymuje się na wysokim poziomie – 74%.

Respondenci badania, jako uzasadnienie swojego wyboru podawali m.in.: szybkość i najwyższą jakość w realizacji dostaw przesyłek DHL, miłą obsługę, dokładność w wykonywaniu pracy i łatwość w kontakcie z klientem, rzetelność w świadczeniu usług.
Najczęstsze skojarzenia respondentów z marką DHL to: łatwy kontakt telefoniczny, łączność z całym światem, zamówienia zawsze na czas.

Konsumencki Lider Jakości 2014 jest ogólnopolskim, promocyjnym programem konsumenckim, organizowanym przez redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego niezależnego dodatku dystrybuowanego z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

Badanie dostarcza istotnych informacji o rynku polskim, identyfikując dwa dodatkowe obszary wiedzy: stopień rozpoznawalności produktów i usług (wskaźnik świadomości marki), pokazuje również poziom lojalności wobec producentów oraz usługodawców.
W badaniu uczestniczyło 2048 respondentów.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.