Neofaktury i nowe zwroty w serwisie internetowym Poczty Polskiej

Z pomocą nowego serwisu internetowego oferującego wsparcie dla eCommerce Poczta Polska ma nadzieję przyciągnąć jeszcze więcej klientów.

Dzięki dopasowanym rozwiązaniom, nie tylko w dziedzinie przesyłek, jej oferta staje się korzystna szczególnie dla firm realizujących sprzedaż przez internet. Dla nich, ale nie tylko, przeznaczona jest usługa Neofaktura. Dodatkowo Poczta przygotowuje się  także do obsługi zwrotów zgodnie z nowymi przepisami Unii Europejskiej.

Dzięki Neofakturze przedsiębiorcy na podstawie zawartej z Pocztą Polską umowy mogą wysyłać łatwiej faktury do swoich kontrahentów i klientów. Usługa polega na dostarczaniu faktur w formie papierowej wraz z wydrukiem i kopertowaniem bądź też w formie elektronicznej. Dla firm to dodatkowa korzyść w postaci oszczędzonego czasu.

W związku z przepisami dotyczącymi e-handlu, które mają wejść w życie na początku 2015 roku, zmianie ulegnie procedura zwrotów w sklepach internetowych. Poczta Polska przystosowuje się do niej poprzez przekazanie konsumentom możliwości szybkiego zwrotu zakupionego przedmiotu. Przedsiębiorcy korzystający z nowego serwisu mogą zapewnić swoim klientom łatwą obsługę zwrotów. Poczta planuje udostępniać specjalny formularz do umieszczenia na stronie sklepu.

otwórz serwis kurierski
kokoma

kurier2.pl to pierwszy w Polsce portal poświęcony tematyce brokerów kurierskich. Wszystko co powinieneś wiedzieć o przesyłkach kurierskich: porady, aktualności, punkty kurierskie, firmy kurierskie, wywiady i ciekawostki w jednym miejscu.